Z Mníšku pod Brdy do Řevnic – 17,3 km

pondělí 8. března 2021


Výlet na půl dne kousek od Prahy. A včetně výhledů. Měla jsem to štěstí, že jsem výlet stihla před zpřísněním opatření a taky za pěkného počasí. Kdybych ale věděla, že se následující měsíc nikam nepodívám, přidala bych na kilometráži, aby mě nohy bolely ještě dneska. 

Kudy vedla má cesta?

Autobusem jsem dojela na náměstí v Mníšku pod Brdy a pokračovala dále přes Stříbrnou Lhotu až do Řevnic, kde jsem skočila na vlak a zavezla se zpět do Prahy. Počasí mi vyšlo nádherně, a tak jsem si celou cestu užívala v suchých botách. 

Jednu nevýhodu tahle túru měla – absence parťáka aka fotografa. Sama na focení nejsem, výhledy zaznamenávám výhradně očima, a proto jsem vždycky ráda, když tuhle práci za mě někdo zastane. Přece jenom něco těm vnoučatům ukázat musím, žejo. 

No nic, přikládám pár vycvaknutých okamžiků a doufám, že i to málo vás navnadí na putování v okolí Prahy. 

Trasa zde

Trasa: Praha – Mníšek pod Brdy – Řevnice – Praha
V nohách budete mít: 17,3 km
Půjdete přibližně: 5 hod.
Převýšenínastoupáte 394 m a sklesáte  571 m
Navštívíte tato místa: Výhled Pišťák, vyhlídka Babka
Vhodné pro kočárky: částečně v Řevnicích, cesta na Pišťák je určitě nevhodná (tam ani cesta jako taková není)


Okomentovat

Díky za tvůj čas. Uvidíme se u dalšího dílu? :-)

© Hory knih. Design by FCD.